I feel good


såhär glad har jag varit hela dagen !
Denhär dagen har verkligen varit en superduper bra dag once again. Efter jobbet kom jag hem o åt tortilla på balkongen och njöt av solskenet o kollade på the kardashians. Sedan for vi på bio på harry potter, den va nog helt bra kanske inte sådär super amazing som jag hade hoppats men den va bra så jag ska inte klaga. Efter bion gick vi till hoviska och satte oss på bryggan och njöt, alltså gud att jag njuter där då jag bara får sitta o prata om allt o inget o bara vara, så skönt! Vi träffade Iida och Ida som fyllde 18 år idag grattis! Så träffade vi lite nya människor också kulkul. Nu har jag varit i duschen och imorgon ska jag till jobbet kl 8 och kl 11 far jag till åbo (kanske jag vet inte ännu) och hälsar på kusinerna och så ska vi en sväng förbi ikea och såklart till stan o shoppa. Jag ska försöka hinna blogga ännu före jag far, de e inte ens säkert att jag far men anyways, gonatt!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0