payday is a happyday




shampoo och conditioner , puder, ansiktsmask , concealer och maskara från kicks.

Topp från carlings, shorts från ginatricot, långärmad gant tröja (helt underbar, min nya favorit tröja!! Jag tror den åker på ikväll för de e så kallt där ute o den e så mysig och varm) och äkta rayban solbrillor. Jag är verkligen nöjd med mina köp idag men heh dit for nog en stor del av lönen eftersom jag satte i hårförlängning denhär veckan också. Nåja men jag e nöjd med mina köp o jag har inte köpt nått onödigt.
Idag jobbade jag från kl. 9 till halv sex och gick sedan till stan och köpte lite nytt fint eftersom min första lön kom idag (wiiihuu!!) Nu ska jag dricka te o äta en smörgås o chilla o kolla på the kardashians en stund före jag börjar rulla mot emppu.
/jojjo

Kommentarer
Postat av: CEZZii

Är ditt smink djurtestat? Kolla listan över företag som testar sina produkter på djur i mitt senaste inlägg,( http://cezzii.blogg.se/2011/july/djurtestat-smink.html#comment )

DU KOMMER BLI FÖRVÅNAD!



Take care, love CEZZii ♥

2011-07-16 @ 15:05:16
URL: http://cezzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0