Danza kuduro

För att kunna beskriva gårdagen: Jäklar vilken kväll/natt alltså! Den började som sagt att jag for till lotti. Dit kom Emma, hennes kusiner o deras kompis, även jenny var med en stund. Vi spelade spel, sjöng o chillade. Sedan cyklade vi till arken o de hoppade med kläderna på i vattnet, haha. (Kommer inte att berätta alla detaljer här, säjjer bara att de hände en hel del roliga saker!) Efter ett tag for vi till Emma o badade i deras jacuzzi, sköönt. När vi väl kom in o fått på oss kläderna blev de nattmacka och o'boy. Sedan cyklade jag o lotti till henne. Där satt vi en stund på datorn o talade före vi gick o lade oss. Vi sov länge på morgonen o åt god frukost. Så småningom kom mamma o hämtade mej. Underbar kväll igår, jihaa!

Jag hade med kameran men den hängde verkligen inte med i svängarna så därför bjuder jag på bilder från förra gången jag var hos lotti.











//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0