Hospital

71502_1626971284417_1540598962_31556001_1136141_n_large
badbadbad day today, läs så fattar ni. På morgonen vaknade jag kl 7.30, hoppade ur sängen och skulle tvätta ansiktet o så började det pipa i örat och jag mådde mittiallt skitdåligt. De snurrade i huvudet så jag satte mej på golvet o ropade åt mamma att jag mår inte bra o så svimmade jag. Jag var medvetslös och kramppade i ca 5 min, kanske lite mer, sedan då jag vaknade upp igen kunde jag inte röra på mej utan hela kroppen var helt död och de pickade överallt. Så kom ambulansen o jag började spy och så for vi till sjukhuset. Då vi var framme så började jag spy igen men de värsta va ju att de inte kom nästan nått alls ur mej eftersom jag inte hade hunnit äta nått och man kunde inte andas, helt hemskt fyyy! Sedan började de picka mej med nålar men de hittade inga blodådror och då skulle de sätta in kanylen så att de fick dropp åt mej men de fick testa åtminstone 10 ggr i varje arm i armvecket och handen. Hyi de va inte skönaste då de tryckte in kanylen och hela plastgrejen och märkte att ojdå de kommer inge blod, så drar de ut hela grejen o trycker in igen. Jag kan säja att tårana bara sprutade o huh va de tog ont. Men nåja till sist kom nån kirurg och fick in den genast och då började blodet spruta, seriöst spruta de bara rann på golvet o nej jag överdriver inte (så nu har jag jättesjuka armar o händer, bara tanken på att böja armarna tar sjukt) Sedan fick jag vänta i 3 tmmar på blodprovssvaren och sedan tog de bort kanylen och vi skulle prata med läkaren men han hann tydligen inte så vi måste fara till sjukhuset igen på kvällen kl 19. Alltså dehär var ett epilepsianfall. Nu ska jag kolla på nån serie o äta ben and jerry (hoppas de hålls inne så jag inte behöver springa till vessan) och sedan resten av dagen vila vila o vila lite mera. Så störande, jag ville ju gå på combat ikväll o till jobbet o vara duktig, ääh va de tar på nerverna!!!
Kul om ni verkligen orkade läsa allt, kram.
/jojjo

Kommentarer
Postat av: johanna

Var med i veckans blogg sötis! :D



http://johannalicious.blogg.se/2011/june/anmal-dig-till-veckans-blogg-d.html#comment

2011-06-15 @ 14:20:05
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Simone

nej fy va hemskt! hoppas du mår bra å att allt blir bättre! hör snälla av dej om de bli nå värre, kram! <3

2011-06-15 @ 14:52:38
URL: http://ssiimone.blogspot.com/
Postat av: Mimmi

Va hemskt! Hoppas du blir bättre! :)) Krya på dejj!

2011-06-15 @ 15:06:19
Postat av: Mimmi

Va hemskt! Hoppas du mår bättre! :) Krya på dej!

2011-06-15 @ 15:07:27
Postat av: sarah

Stackars dej! Krya på dej, kram! ♥

2011-06-15 @ 15:09:43
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/
Postat av: heidi

Nejj, va hemskt! Hoppas du mår bättre nu! Kram! <3

(ja vet att ja e lite trög)

2011-06-17 @ 16:35:23
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0