I smile

Hej! Jag trodde jag hade bloggat föra jag stack men nej, det hade jag tydligen inte! Nåja, på morgonen verkade vädret bli jättefint så jag tog shorts. Många i vår skola hade tänkt i likadana banor men plötsligt blev vädret skit och det börjar ösregna.... så dit for sommarkänslorna. Vi fick ut modersmåls textkompetenserna och matteprovet. Jag är helt nöjd över mina resultat, eller nåja, kanske jag skulle vilja förbättra lite men nu är jag nog redo för sommarlov :) Vi slutade skolan lite tidigare idag och jag cyklade hem i regnet. Sedan på kvällen for jag på bodyattack, riktigt kul och nu vet jag att jag orkar mer än vad jag tror, man ska inte ge upp fast de känns tungt!

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0