Is it summer now?





Hej, nu har jag sommarlov påriktigt, men jag kan inte riktigt förstå det än... Dethär året har haft mycket nytt med sig, ny skola och nytt system. Mitt skolår har varit jätteroligt även fast det kännts jobbigt ibland. Idag på morgonen for jag till skolan och där sjöng vi upp oss. Sedan for vi till festsalen, jag satt så åt sidan så jag tog inte med kameran så jag hoppas jojjo knäppte bilder. Kören uppträdde 2 låtar och sedan blev det studentdimission. Jag fick ett betyg jag är väldigt nöjd med så nu kan jag njuta av sommarlovet. Jag fick även ett stipendium, så jag är glatt överraskad! Hoppas att jag får se mina hankmoflickor snart även fast vi har lov. Nu ska jag njuta av denhär kvällen och jag hoppas på bra väder och en underbar kväll :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0