just another rainy day


jeggings från carlings, helt basic örhängen från glitter, cleansing wipes för ansiktet som jag brukar ta bort maskara o sånt med från emotion. Världens bästa ögonbrynspenna som kostar under 5 euro och e apbra och stor satsuma duschgel från bodyshop, wiiee it smells good!

Tjena mittbena på morgonen steg jag upp halv sju o åt frulle, fixade mej o drog till jobbet. Sedan till stan med mami på lunch vid rosso, jag åt kycklingsallad gottigottgott. Efteråt började jag söka svarta jeans och sen blev ett par dr.denim jeggings från carlings, jättesköna och snygga. Sedan började jag söka mej hemåt och bytte om till gymkläder och o for till wsc på bodystep och bodyattack. Sedan körde jag hem i regnet igen, sköönt. Nu ska jag i duschen och sedan o sova för jag ska jobba imorgon också, gonatt people!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0