shitty day

5858419785_c80c4a148b_z_large

B5c91eee200d2e75c2b15c4451bef0d5_large

5356478617_81751bc4dc_z_large
Denhär dagen började bra o slutade skit. Efter jobbet for jag o träffade emppu på stan o så gick vi runt i några butiker o prata en stund o sedan träffade vi simone vid subway. Där blandade de på alla våra subways (bad thing numero uno) och sedan fortsatte jag hemåt. Jag hade planerat att fara till gymmet med emppu men nehe, då skulle jag hjälpa mamma att ta ner gardiner, bära lådor och annat crap så dit for gymmet idag. (bad thing numero dos) Jag blir på så dåligt humör då jag inte slipper till gymmet usch blöö, sedan då jag skulle starta moppen o köra hem från pappa så startar inte den jäveln! Wäääh va jag blev förbannad, skulle ha viljat hacka sönder hela skiten men dit lämna den(bad thing numero tres) o cyckeln e min bästa vän resten av veckan, yey... Efter de gick jag i duschen o då jag kom ur duschen så halkade jag o slog foten i nån vass kant o så fick jag en massa blåmärken överallt och så satt jag bara ett plåster på såret men så märkte jag att jag hade blodat ner hela min vita nya matta(!!) Oh, man skulle bara ha viljat skjuta sej själv. Kanske ni fattar vaför denhär dagen har varit så dålig, världens bajsigaste dag. Ja ja men nu ska jag gå o sova o hoppas på att morgondagen är en bättre dag. Jag e trött trött trött, gonatt!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0