Birthday girl










Idag vaknade jag ca halv 11, så jag vaknade ungefär den tid jag föddes tror jag. Iallafall så är den 9 juni min officiella födelsedag fast jag redan firat mej själv med vännerna. Åter igen känns det som året då jag var 16 gick otroligt snabbt. Jag är tacksam för alla de nya människor jag har lärt känna och jag ångrar inget av de saker jag har gjort. Mitt år har varit fyllt med en massa, ibland gick de neråt och ibland har man skrattat så mycket så man fick träningvärk i magen! Nu fortsätter jag min nedräkning tills jag fyller 18, som kanske de flesta vill fylla. Jag menar, egentligen är det ju inte så speciellt att fylla 17? Jag hoppas jag kommer att få ett åtminstone lika bra (om inte bättre) år!

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0