WVW

Untitled

Hello there guys! Idag har de varit en mycket bättre dag, jag cycklade till jobbet kl. 8.45 och sedan fick vi flytta oss till andra sidan av stan då vi skulle tömma mera mappar, wiiee, men de va helt okej. Så gick jag i stan en stund men hade såklart glömt bankkortet hemma så jag ska gå o kolla imorgon också om jag hittar nått mera, en bikini måste jag ha iaf och ansiktscreme. Sedan cycklade jag hem och höll på att få värmeslag men jag dog inte som tur hööhö. Sedan drog jag till gymmet på combat med emppu, sköönt (!!!) men nu ska jag hoppa i duschen o sedan i sängen så att jag orkar upp till jobbet imorgon för jag har bestämt mej att imorgon ska jag vara  pigg o glad, gonatt!

//jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0