favoriter




Lite nödvändighets-shopping från de senaste veckorna och några av mina absoluta skönhetsfavortiter(+ ett doftljus som finns på kicks, de luktar japanskt körsbärsträd tror jag, iaf luktar de gott!) Nivea cleansing wipes anväder jag för att ta bort ögonsmink och sedan tvättar jag ansiktet med dr.H. Jag bara älskar aussies take the heat de gör håret så mjukt o de e så lätt att jobba med, de blir inte klibbigt eller så. Handkrämen är absolut den bästa jag nånsin har testat och den e jättebillig. Phc mousse e underbar, man får inte krispigt hår av de utan de ger håret bara lite stadga. Min ultimata favorit är eos lipbalm, den är u-n-d-e-r-b-a-r. Den smakar underbart o den luktar ännu bättre och gör dina läppar mjuka!
Nu: ut med hundarna och sedan till gymmet på bodyattack !
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0