Idag har jag:







Vaknade klockan 9 och for sedan på spinning och body med jojjo. Kom hem och drack en stor kopp latte, sedan färgade jag min utväxt. Det fungerade jättebra att färga håret med hårfärgen  ( se bilden ) Eftersom jag inte längre hittar utväxtkiten jag använt tidigare så visste jag inte vilken hårfärg jag skulle välja eftersom min naturliga hårfärg är blond. Ville inte riskera att mitt hår skulle bli rött/lila! Men som sagt så rekommenderar jag denhär hårfärgen om du är blond, fungerade bra på mej iaf. Färgade bara utväxten så jag har kvar mina ljusa slingor sedan tidigare :) Kommer nog att vara brunett ännu ett tag!
Sedan bakade jag en kladdkaka med vit-chokladbitar i. 

//emppu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0