so anything that reminds me of them is a good thing

Il_570xn.188751194_large

4547280307_7983006234_z_large
på bildkonst funkade inte hjärnan riktigt, jag bara satt där o flummade sedan hade jag hål efter samling så då for jag hem o åt en tortilla och kollade på desperate housewifes och tog en 30 min powernap. Sedan till skolan igen o skriva spanska prov som gick ganska åt skogen men men. Eter skolan så tog jag bussen till stan och sedan till gymmet på rpv som jenni hade idag, riktigt kul ! Nu ikväll har jag städat efter vår ena hund, hon e sjuk så de e lite äckligheter i varje hörn men nu har jag gett medicin så de blir nog bra, nu ska jag o sova godnatt!
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0