Taggad








bilderna från google lite här och där.

Nu har jag verkligen bestämt mej! Inga stora saker, men nog för min egen skull. Jag har bestämt mej för att börja äta nyttigare. Med det menar jag inga konstiga dieter, utan jag kommer nog att äta helt vanlig mat. Jag ska bara försöka äta mer regelbundet och skippa att äta onyttigheter varenda dag. Klart jag kommer att unna mej sötsaker någongång men det har gått för långt för min egen del tycker jag. Så nu ska jag försöka och kanske en vacker dag är jag ett steg närmare som på bilderna. Bilderna är mer som motivation, inte inspiration, jag skulle aldrig lyckas bli så smal eftersom jag har höfter och former. Sommaren 2011 får komma, även fast jag inte har den perfekta beach kroppen!

kram :)
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0