Tomater är röda, mitt ansikte likaså...


Verkligen inte jag som skärt tomaterna, då skulle de inte ha sett så fint ut! Kniven ligger ju också på fel sida....

Är redan jättetrött men de kan inte hjälpas för imorgon så har vi kemiförhör på organiska föreningar. Det är nog dags för mej att se på olika molekyler och sånt. Jag hade faktiskt tänkt läsa lång kemi eftersom det i högstadiet verkade så intressant men nu har jag kommit på andra tankar och efter den här kursen så är jag färdig med kemi!

//emppu

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

ja vet int om denhär informationen e relevant på nå sätt, men vi har en likadan kniv här hemma. :D likadana glas o för den delen :D bildanalys! :D

2011-03-25 @ 23:55:02
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0