31 maj

Hej, idag fick jag ut mitt engelskaprov och jag fick jättebra vitsord, är så glad! På filosofi så fick vi några uppgifter och skulle lämna in dem samma lektion, jag hann just och just bli klar. Efter skoldagen hoppade jag på bussen in till stan. De var jättevarmt väder plötsligt! Jag gick runt i flera butiker men jag hittade ingen klänning till skolavslutningen så jag tror att jag tar någon klänning jag har redan, det får bli så. Ska se vad jag hittar i mitt klädesrum. Bilder på vad jag köpte kommer upp snart iallafall. Väl hemma så tog jag en powernap, eftersom jag hade huvudvärk och mådde illa. Nu efter att ha ätit Ben&Jerry's så mår jag lite bättre :)

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0