How are you today?

Godmorgon, jag har varit uppe länge redan idag!
Igår for vi som sagt till åminne eftersom det var säsongsöppning. Vädret var det sämsta, de skulle bara regna hela tiden, men även om kvällen var seg i början så blev det bättre. Förutom att vi träffade bekanta ansikten så träffade vi även ett par nya människor, kul :) Vi for därifrån rätt tidigt, vilket var jättebra för min egen skull.
Idag på morgonen ringde väckarklockan 07.30, det känndes nästan omöjligt att stiga upp men efter en snabb dusch så blev jag pigg. Jag var tvungen att stiga upp så tidigt eftersom jag hade sommar arbetsintervju, min första intervju dessutom så jag håller tummarna! Väl här hemma så erkänner jag att jag gick och tog en powernap på 1 ½ timme, haha.


bild från förra veckoslutet

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0