PIIIP

205197_216682561681211_100000184076805_949336_4622844_n_large
Idag efter skolan tog jag en promenix med doggisarna. Sedan for jag till vikby med mamma o hämtade min mopo o yes nu går den som vanligt igen yeyeye(!!)  Efter det for jag o tankade och sedan började jag göra varma smörgåsar och resten av kvällen har jag jobbat på engelska föredraget som jag måste ha imorgon, inte så kul nej men de måste göras. Sedan ser jag att jag har tandläkartid kl 12.45 så då har jag stressat med det helt i onödan men okej sånt händer. Imorgon först på morgonen har jag bildkonstförhör (större förhör) och sedan engelska föredrag(som jag inte hinner ha pga tandläkaren o kolla upp infektionen i tanden så att de inte är nått allvarligt+ att jag måste ta ett blodprov också hyi!) och sedan spanskaprov, hyih stress. Jag ser verkligen inte fram emot morgondagen, skulle bara vilja spola framåt till lördagen men nu ska jag hoppa i duschen och sedan läsa läsa läsa!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0