Farsdag

Hej! Ursäkta, har inte hunnit blogga förrän nu.
Vaknade denna morgon ganska tidigt för att vara en söndag och firade pappa med presenter och frukost. Sedan läste jag Liza Marklunds bok "den röda vargen" eftersom jag har muntlig bokrecension på tisdag. Som tur så läste jag just ut den så imorgon blir det att skriva, huh. Nåja, på kvällen for vi till fammo och faffa och mina kusiner kom också dit, de var länge sedan vi sågs sist så de var kul att träffas igen. Vips så var klockan kvart före 22 så min söndag for otroligt snabbt. Ny skolvecka börjar imorgon och dessutom så börjar proven också, jippii.....


google

Jag tyckte boken var helt okej.

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0