friday tomorrow

Idag har jag sprungit från ställe till ställe. De började med att jag försov mej 20 min så jag fick fixa mej på en kvart o äta snabbt o trampa iväg till skolan. Jag slutade redan 11.30 så skönt. Sedan for jag till fammo o hälsade på i en timme, sedan hem o hämta jobbnyckeln o whoop iväg igen till jobbet. Efter jobbet till stan me mami bara snabbt o oh I'm in love, jag prövade olika peakperfomance vinterjackor, de känns som man skulle ha dykt i en dyna då man har en sån på sej så sköna o varma. Hehe lönedagen e påväg yeye o de hade fått in så fina hupparin/luvtröjor/huvtröjor va de nu heter, ah jag hoppade på peakmoln. Sedan for jag till gymmet på bodystep o svettades i en timme. Efteråt firade vi min bror som fyller 15 år idag grattis fjanten ! Sedan hem i duschen o byta sängkläder o tvätta sminkborstar. Huh, jag har haft en väldigt fullpackad dag idag men I like it, nu ska jag kolla på gossip girl o dricka en stor kopp te, goodnight!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0