La paería




hihi


violiner i en underklädesbutik...


paella, nom!


gubbarna i tornet var bara statyer dock..

På torsdag så träffades alla i skolan ca klockan 9. Vi bekantade oss med skolan och så berättade våra vänner åt oss om Lleida. Sedan besökte vi La Paería, om du vill veta mer klicka här.
Efteråt gick vi tillbaka till skolan på lektion. Vi var 4 stycken som hade spanskatimme den dagen. Vi tog bussen hem där jag blev bjuden på paella, som var jättegott!
På kvällen gick vi ut och mötte alla igen på Calle Mayor. Vädret var inte de bästa, men det hindrade inte oss. Vi åt kastanjer som jag aldrig hade smakat på förr. Jag kan inte beskriva hur de smakade, men de var ganska mjöliga, men de gick nog att äta. Sedan gick vi runt i lite butiker och så åt vi världens godaste yoghurtmjukglass!
Efter en händelserik kväll gick vi hem och där bjöds det tortilla de patatas och en stor skål sallad, man blev supermätt, och jag rullade i säng efter en lång dag, hahah.

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0