The Pump

Hallå!
Idag är det måndag igen, helt vanlig skoldag. På biologi fick vi ut provet, jag är riktigt nöjd över mitt vitsord. Sedan cyklade jag till musikinstitutet och spelade "The Pump" med andra, de var riktigt kul! Denna vecka så är det aktivitetsvecka så man har inga vanliga lektioner utan får göra andra saker istället, så istället för baslektion så hade de samlat ihop ett gäng som sedan på 45 minuter spelade en låt ihop. Efteråt mötte jag upp en del av gänget och for och åt en rullakebab. Cyklade hem, chillade en stund och for sedan på violinlektion. Åh, en dag som bestått av mycket musik, helt underbart. Jag kollade just ett avsnitt av vampire diaries men nu måste jag ta tag i läxorna.. Hoppas ni fått en bra start på er vecka :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0