Barcelona bilder part 2


mat!




La Sagrada Familia










glass i stora lass!


supergott!






jihaa!


utsikten på söndag



Efter lite snabb shopping mötte vi upp alla igen och gick för att äta. Det blev tapas, huvudrätt och efterrätt så mätt blev man. Så tog vi metron till La Sagrada Familia och nog var den fin, synd bara att de fanns en massa luftkranar och sånt när de håller på att bygga den... Där fanns några souvenirbutiker var vi hittade lite att ta oss hem. Sedan fick vi fritid igen och gick på La Rambla och så shoppade vi. Vi sprang mellan olika butiker så vi skulle hinna se så mycket som möjligt. Jag tycker vi skulle ha behövt 2 hela dagar på oss i Barcelona, för att hinna se ens någonting. Efter att alla butiker stängt åt vi glass. Jag, jojjo och sarah förälskade oss verkligen i yoghurtglassen, nam. Sedan gick vi längs gatorna och hittade vattenfontäner. Vi kom till hostellet vid midnatt och började fixa oss inför natten. Nästa morgon steg vi upp tidigt, packade och åt morgonmål. Sedan for vi till flygfältet och började vår resa hem.
Jag tackar verkligen för denhär resan, jag har många fina minnen från den!

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0