why me ?

Tumblr_lqq1tanq9h1qgzigko1_1280_large
hejsan, jag for från skolan lite tidigare eftersom jag hade tandläkartid i stan 14.10 o sprutan tog inte ens sjukt denhär gången, jag var så happy. Sedan kom jag hem o läste på geografiprovet i några timmar o for till gymmet på bodystep och bodypump. Pia drog den nya bodypumppen idag, bodypump80 o den va skitkul o jobbig som attan men de e så de ska vara. Sedan hände det. Jag slapp ända till stans hvc o så i en kurva så halkar jag o mopeden glider iväg o jag flyger av mopeden o i samma sekund tänkte jag oh shit blank is dedä såg jag inte o fyfan om jag inte blev skraj. Jag slog tänderna i undreläppen så blodet rann längs hakan o blä usch de va så obehagligt. Sedan så kommer en bil o bara liksom stirrar på mej o jag ligger på marken o kan knappt röra mej för jag blev så skraj o mopeden nånstans längre bort. Nåja jag stiger upp o försöker gå till mopeden o försöker lyfta den o han bara sitter i bilen o liksom stirrar på mej då blev jag nog arg så jag lyfte upp mopen, yey jag fick upp den o skuffa den åt sidan för den startade inte (efter att jag fick den knuffat åt sidan så öppnar han fönstret 2 millimeter o ropar e du okej ? Jag bara om du inte kunde dra dit feta ass ur bilen o hjälpa mej just så då klarar jag mej själv tack nej de sa jag ju inte men snälla så lat kan man ju inte vara ..Jag skulle iallafall köra åt sidan o hjälpa till ifall jag såg nåt såndär men nej de finns så många idioter på denna jord!) o ringde mami. Nu är jag hemma o har undersökt min kropp o jag räknade just 10 skrubb sår, 3 stora, 2 öppna sår o en mega fläskläpp. Jag ser misshandlad ut men de syns ju inte då jag har kläderna på mej men ändå, mysigt .. Jag e så jävla förbannad, vaför ska allt alltid hända mej, så jävla besviken o arg, äh skitdag. Nu ska jag ta o sätta en ärtpåse på benet o läppen så att jag slipper se ut som en megafläskläpp i skolan imorgon, ursäkta mitt språk men nu var de nödvändigt, gonatt !
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0