Jäkla vante

Idag har jag jobbat och sedan cyklade jag hem. Bytte om och for och tankade moppen. Körde till gymmet och for på bodyattack, jättekul! Sedan skulle jag köra hem med jojjo. Glömde vantarna i gymmet så fick springa in igen och hämta dem. Sedan ville inte mopeden starta. Vi stod där länge o försökte få igång den men nej. Min älskade pärla svek mej för första gången! Inget hjälpte så pappa kom och han fick igång den som tur var. I trafikljusen skulle jag bara kolla om jag stängt fickan där jag satt mobilen o plånboken och så tappade jag vanten på marken. Jag försökte nå den men de gick inte så jag var tvungen att stiga av mopon o hålla den med en hand o plocka upp vanten. Kul då man står längst framme i bilkön... heheh. Men jag hann före ljuset blev grönt åtminstone :)

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0