Svar på frågorna!

1. har nån av er någon pojkvän? Hur blev ni tillsammans? Hur länge har ni varit tillsammans? hur gammal är han ?

J:
jag har ingen pojkvän, jag e singel o fri som en fågel, yee 

E: Jo, jag har pojkvän. Vi gick ut några gånger (på bio bland annat) före vi blev tillsammans. Vi har varit ihop i 4 månader, snart 5 :) Han är lika gammal som jag.

2. varför svarar ni inte på era kommentarer ?????!

J: nu svarar vi ju på dem

E: vi ordnar ju frågestunder ibland så ni ska få ställa era frågor och få dem besvarade. Ibland svarar vi också på dem i inlägg, typ "dagens fråga". Kanske vi skulle borde ha fler såna istället om ni tycker?

3. brukar ni dricka alkohol? eller vad anser ni om folk som dricker?

J: alla måste väl själv få bestämma om dom dricker eller inte, jag bryr mej inte riktigt om människor dricker eller inte.

E: Jag håller helt med jojjo. Och så länge man beter sig som folk är det okej. Huvudsaken är ju att man har kul när man festar och de skulle man borda ha också ha även om man är nykter.

4.varför går ni på gym? favoritprogramm på gymmet? vaför går ni till gymmet varenda dag ?

J: för att de e grymt kul o de bästa i mitt liv! Jag älskar de stället o då jag far dit behöver jag inte tänka på nån annan än mej själv därför : ) Bodypump, bodystep och bodyattack ligger högst uppe just nu på min favoritlista. Jag går till gymmet för jag tycker de är bättre än att ligga hemma på soffan och kolla på tv o jag går dit för att jag trivs bäst där, som ett andra hem för mej.

E: För att må bra helt enkelt. De balanserar skolarbetet och man glömmer all stress för en liiten stund. Bodyattack e absolut mitt favoritprogram, man kan ta det lugnare om man vill, eller köra på jättehårt så svetten rinner! Jag går inte till gymmet varenda dag, jag har så mycket annat som jag prioriterar men då jag hinner så far jag på ett pass eller är i salen en stund.




5.tror ni folk läser er blogg för att de påriktigt tycker den är bra, eller bara för att typ snoka?

J: skitsvår fråga för jag e inte synsk men jag tror att kanske en del snokar o kanske en del läser den för de gillar vår blogg jag vet inte.

E: hm...säkert bådeoch :)

6. favorit musik ?

J:
allt som e nytt, haha nej men typ sean kingston, lady gaga, rihanna, pitbull.

E: mitt favoritämne musik. Jag har så otroligt bred musiksmak så jag vet inte vilken ända jag ska börja ifrån så jag ska nämna lite blandade artister: Pitbull, Sean Paul, LMFAO, System of a down, Mötely crue, bullet for my valentine, Rammstein, Lady gaga och på senare tid har jag börjat lyssna på Skrillex också. Det beror på vilket humör jag är på.



7. hurudan kamera använder ni ?

J: Canon eos 450D, 18-55 mm och 55-200 mm objekt + en blixt speedlite 430x tror jag den heter, minns inte.

E: Sony Nex-5K, zoomobjektet E 18-55 mm + en liten blixt som man kan skruva på.

8. Vad använder ni för hårprodukter ?

J: aussie take the heat och tresseme mega moist, loreal hårserum som innehåller värmeskydd o gör håret rakt o lent.

E: Tigi Bed Head Resurrection shampo o balsam, eller aussie colour mate shampo o balsam. Sedan aussie serum.



9. va kostade dina ray ban solglasögon då du köpte dem ?

J: 155 euro tror jag de kostade om jag minns rätt. De är dendä nyare modellen som e lite mindre.

10. va kostar gymkort på wasa sports club?

J&E: kolla WSC hemsida här

11. Vilka frågor kommer i Re2 provet?

J&E: vet inte, har inte haft den kursen ännu så kan tyvärr inte hjälpa dej!

12. Om ni skulle vara en kändis för en dag, vem skulle ni vara och vad skulle ni göra? :)

J: Om jag skulle vara en kändis wow de var en svår fråga kanske nån av the kardashians (khloe, kim) eller rihanna eller nån annan vacker kändis. Jag skulle vilja shoppa i nyc, london o  paris hur mycket som helst utan gränser och gå runt i fina klänningar med biffiga livvakter runt en och bo i världens största lyxigaste beachhouse och en stor pool. De finns en massa annat man skulle vilja göra men jag kommer inte på nått annat kul nu.

E: Om man skulle backa flera år bakåt skulle jag vara Marilyn Monroe helt klart. Eller någon vara med i nått känd band på 70-80-talet och leva ett riktigt hårdrocksliv. Nu skulle jag nog vara en vacker skådespelare/sångare/modell typ, Angelina Jolie, Lady Gaga eller Lily Cole. Jag skulle vilja ha ett eget miljonershus, göra det som jag älskar mest, shoppa och festa som en galning. Resa mycket!

13. va haar ni för plaaner för framtiiden? vadå för nåå? :D

J: ingen aning, jag har en massa drömmar som jag hoppas går i uppfyllelse. Efter gymnasiet skulle jag vilja ta ett mellanår kanske o resa eller jobba(att jobba på gym skulle vara ultimata drömmen!!) ett år och leva livet eller så flytta till en storstad och studera, jag vet inte, drömmar drömmar ..

E: Det enda jag har på klart är att få körkort och gå ut gymnasiet, sedan tar det stopp. Efter det blir de väl att välja någon utbildning, som tur så kan man utbilda sig till flera saker om det skulle visa sig vara fel. Viktigaste för mig är ju att hitta ett yrke som jag orkar jobba med i många år! Det är nog värt att söka efter det rätta yrket. Eller, så blir det ett mellanår och då skulle jag jobba eller fara utomlands som au pair kanske. Kan tyvärr inte ge ett riktigt bra svar eftersom jag själv inte har någon aning ännu, men förhoppningsvis snart!



kram
emppu&jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0