HEJ!

Hola amigos! :)
Jag tänkte berätta lite om vår Spanien resa, sedan kommer det att komma massvis med bilder!

Vi for med tåg ca halv 20 till helsingfors med tåg, vi satt och spelade kort. Sedan kom vi till flyplatsen o fick sova på de hårda bänkarna i ett par timmar.
Tidigt på onsdag checkade vi in och flög Helsingfors-Riga, Riga-Barcelona. De satt bland annat tre nunnor bakom oss i flyget, haha. Sedan for vi med tåg från Barcelona till Lleida. Där möttes vi med pussar o kramar av våra värdfamiljer. Jag for hem till henne, där jag mötte hennes mamma, bror och deras hund. Hann packa upp lite och så for vi ut och mötte allihopa. Vi for på en uteservering och drack coca cola och talade. Sedan for vi hem och middagen började närmare kl. 23. Magen full med mat, fixade jag mej inför natten medan resten av familjen fortfarande var vakna långt in på natten.
Fortsättning följer!



Gå och kolla Sarahs blogg!

//emppu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0