drop it and stop it




Idag steg jag upp kl 8 och kollade på lite tv o for till gymmet på bodypump. Sedan kom jag hem och fixade mej på rekord tid, for i duschen, sminkade mej, torkade och lockade håret på 50 minuter yes rekord!! Sedan for jag till stan med mamma på en latte till waynes och så gick jag runt o kollade efter en en skinnjacka och hittade nada så ikväll ska jag beställa en tror jag. Då jag kom hem så kollade jag på love bites och åt pasta, sedan blev jag supertrött så jag tog hundarna i sängen och tog en 2 timmars powernap. Sedan drog jag min röv ur sängen ofrivilligt och gick ut med hundarna igen och nu sitter jag o kollar på tv (men de kommer inget bra) o dricker te.
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0