JCM

Oj, lite sen uppdatering idag!
Idag skrev jag matteprov sista timmen, håller som sagt tummarna för mina prov... Sedan gick jag o jojjo hem och pratade en stund. Kom hem och körde in till stan. Köpte 2 plagg som jag kommer troligtvis att visa imorgon. Sedan for jag en sväng via piffi och till jojjo. Där blev jag bjuden på tortilla, gott gott då man var jättehungrig. Sedan försökte vi plugga engelska en stund men vi började hela tiden prata om andra saker. Efteråt blev det kladdkaka till efterrätt. Vi for ut på en promenad och tittade lite på Idol, jag har inte alls följt med i idol det här året så jag hängde inte riktigt med. Sedan blev det en kort cykeltur hem i mörkret.

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0