Tisdag

Hejhej!
Idag har varit en annorlunda skoldag. Idag har jag bara gått på olika workshoppar som Daisy Jack ordnade för vår skola. Jag valde: Artist som yrke, Låtskrivningens grunder och Musikproduktion. Det var väldigt intressant och jag är jätteglad över att detta ordnades för oss. Man måste ju ta vara på chansen att få fara på sånthär, de ordnas ju inte så ofta! Sedan stod vi i kiosken ända tills det var dags att fara till kulturhuset. Där spelade bandet några akustiska låtar. Sedan blev det musikteori och bas så denhär dagen har verkligen bestått av musik :)
Imorgon har jag psykologiprov. Har just druckit en stor kopp chai te och ätit lite choklad. Nu måste jag orka läsa.

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0