turn me up whe you feel low


love that little hairy thing.
Jag slutade skolan kl 13.30, kom hem och drack te o sedan for jag till stan och köpte lite superduperstuff. Jag visar imorgon, orkar inte gå efter kamerasladden för de e så mysigt under filten framför tvn just nu. Sedan kom jag hem, bytte om o for iväg till gymmet på bodyattack sviinkuul ! Annars har jag varit i duschen, promenixat med doggisarna och haft ansiktsmask och sånt kul. Nuu ska jag och sova soon för de e bodypump 10.30 imorgon trots att jag har sjuk hals så ska jag o pumppa imorgo höhö, men först en stor kopp te, goodnight!
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni borde skaffa egna bloggar.

2011-09-10 @ 11:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0