ett skämt

Hej! Gårdagen var som en dimma för mej, den bara flöt förbi mej. Jag var så jäkla trött igår, sov länge, var uppe ett par timmar, sov på eftermiddagen, sov på kvällen o sov faktiskt en hel natt, liksom vad är dethär!? Förutom att jag är trött så är jag otrevlig o grinig som ett litet barn. Som tur så for jag på zumba, det muntrade upp mej lite. Nu på kvällen har jag skrivit klart finska essän och nu måste jag snart börja läsa på hissaprovet som är imorgon, håller tummarna för att de ska gå bättre än förra gången haha! :)
Btw, det är ju 1 april idag, har ni blivit lurade? Kom själv inte på något bra aprilskämt, är inte så bra på sånt..hehe
//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0