STOP

Det var väldigt skönt med sovmorgon idag! Sedan cyklade jag till skolan i regnet och hade matematik o fortsatte på vår hälso undersökning. Efter min skoldag stannade jag i skolan och åt mellanmål och sedan hade jag körlektion. Efteråt hann jag hem o ta en powernap (man blir så trött nu när man spänner sej mycket då man kör)  innan jag for igen på teorilektion. Har ingen vidare lust att fara ut o springa i regnet så jag tror jag stannar inne ikväll. Jag hoppas få se min faster o lilla kusin Ethan före jag far på söndag!
//emppu

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Diggar den!

Allt bra idag då?:D

Kram!

2012-04-26 @ 20:47:43
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0