Goodbye

Hej alla monsterdiggare!
Jag har kommit hem från en väldigt bra turkiet resa. Solade, simmade, shoppade, fotograferade o åt en massa. Åkte också på en turkietbakterie, inte så värst kul så ska äta antbiotika nu i några dagar och jag hoppas jag blir bättre snart. Skolan har börjat, och förhoppningsvis blir jag student nästa år!
 
Nu till det riktiga ämnet. Jag kommer att sluta blogga nu. Iallafall på denhär bloggen, i framtiden kanske jag skaffar en egen blogg om någon skulle vara intresserad att läsa den. Jag o jojjo har bloggat ihop på denhär bloggen i över 3 år nu, ni har fått följa med oss genom en hel del. Men våra liv kommer att gå vidare. Tack för era kommentarer och kritik under de senaste åren, det känns sorgligt att säja hejdå till er läsare ♥
 
rock on!
 
Följ mej på instagram: emmmamaria09
 
Tackochhej & pussochkram
emppu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0