monday

nike , love

har sökt efter en snygg gymtopp i en evighet nu de e helt sjukt hur dåligt de finns med sporttoppar i vasa!
Efter skolan promenixade jag med doggisarna och åt mellis sen hoppade jga på bussen in till stan och for till gymmet på bodyattack+ salen. Sen for jag till butiken o hoppade på bussen hem igen o gick ut me hundarna igen (mamma är på jobbresa i usa o min bror hoppar på kryckor så de blir jag som sköter om hundarna o allt annat!) Nu är jag sjukt trött o ska se på 90210 och dricka te , ciao!
/jojjo

Kommentarer
Postat av: heidi

I couldn't agree more! De e jättedåligt utbud på sporttoppar i stan! :/

2012-02-15 @ 15:28:01
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0