monday

nyår var riktigt lyckat o jag hade sjukt kul o en bra början på 2012, dehär året kommer kicka ass de lovar ja er !
Igår gjorde jag absolut nada eftersom gymmet var stängt o de var tråkigt helt enkelt. Idag har jag jobbat 9-16, lunchat på amarillo med mamma, varit o satt undan en haglöfs vinterjacka till mysports och varit till gymmet på maris bodypump. Hon får alltid en på så bra humör underbart (!) och städat mitt rum, duschat, bara chillat o druckit en massa te o kollat love wedding marriage, ganska bra film.
Nu ska jag fortsätta kolla en ny film o dricka mera te (så jävla beroende) o sen o sova, sweet dreams!
PS. var just ute med hundarna o va mycke snö de är därute och de kommer bara mera wiiee!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0