sadface

Tumblr_lxjoeftyhc1qd9lrdo1_500_large
great, nu har jag gått o blivit sjuk (så de blir inget gym idag buhu, de svider *sadface* ) men jag drog mej till skolan anyways för vi hade matte idag o jag måste måste vara på alla timmar nu eller så skiter de sej helt (de kommer de göra anyways men då kan jag ju ändå säga att jag har försökt mitt bästa). Jag har drukit 2 finrexin och tagit 3 panadol redan idag o min huvudvärk vill inte försvinna men nu ska jag trycka mera piller i mej o gå o sova, ta hand om er nu o bli inte sjuka de e inte roligt alls!
PS. emppus internet funkar inte just nu så därför har hon inte bloggat men de blir nog fixat snart så hon e snart tillbaka!
/jojjo

Kommentarer
Postat av: erika

true words by carrie.. :D

Och krya på dig om du ännu är sjukling! :)

2012-01-15 @ 13:45:11
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0