long time no see

hell, jag har inte bloggat på över en vecka nu men jag har inte orkat/haft motivation o inte hunnit helt enkelt eftersom mamma e på jobbresa(som tur kommer hon hem snart!) o jag tar hand om allt hemma + går ut me hundarna x 4 o tar hand om kittykatten så de blir en hel del. Plus att jag jobbar o vill hinna med gymmet varje dag också så jag har prioriterat bort bloggen lite. Dehär 2 senaste veckorna har varit kaos, min o min brors mopo har blivit förstörda pga nått asshole som vill fälla ner andras mopon, helt jävla sjukt! Nu ska jag ut me dogsen igen, ciao!
(jag har inte använt systemkameran på skitlänge så jag har tyvärr inge bilder att visa fö jag har bara tagit bilder med iphonen o de går inte att använda blogg.se appen säkert pga alla ändringar de gjort här, I don't know hoppas de fixas snart, den appen e awesome!)/jojjo
 
171ce912b7ef11e1abb01231382049c1_7_large
har blivit fruit-addicted på senaste tiden, alla frukter e ju så goda!
Tumblr_m63gzcwvdw1r96yjqo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0