Midsommar

 
 
 
 
 
 
 
 
fredag 
 
på lördag hittade vi lilla Magnus i stan på en staty, hihi
 
Förlåt att jag inte har bloggat men det har varit lite strul med blogg.se. så jag har inte kunnat blogga fast jag nog haft blogg-abstinens! Jag jobbade hela midsommaren, torsdag, fredag o lördag.. lite synd men men pengarna rullar in :) Dehär 2 senaste dagarna har jag inte överhuvudtaget inte hunnit vara på datorn, men min helg har verkligen varit bra trots jobb. Jag har hunnit jobba, grilla, äta midsommarmat i stora lass, chilla med högljudd musik, nattcruisa med bilen med bästa sällskapet, gå o sova på morgonen, suttit på bryggan i hoviska m.m. Det har varit känslor av besvikelse, stress, utmatthet, slapphet, lycka, glädje, typ allt. 
 
kram
emppu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0