28 mars

Hejsan! Känns som det var länge sedan jag bloggade sist... Det har varit lite mindre bra den senaste tiden och jag har inte velat att det ska dra ut över er, så därför har det varit en lite paus. Men nu hoppas jag att härifrån blir allt bättre.
Idag var det en helt vanlig skoldag. Efter skoldagen var slut lämnade vi i skolan och åt mellanmål och sedan for vi till kulturhuset och chillade en stund. Efter ett tag traskade vi över till bilskolan och var på teorilektion, denna gång var det svårt att hålla ögonen öppna men det gick. Har en massa läxor att göra men jag tror jag sparar dem till veckoslutet istället, men ska nog försöka göra en del nu, måste också läsa lite på prov ikväll. Jag hoppas ni haft det så bra under tiden jag varit borta :)
barcelona

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0