Fråga

Anonym om Chameleon:
Går inte att kommentera inlägget "saturday" så ja frågar här, alltså var exakt finns amarillo? :) fundera på att fara dit, ha aldrig ätit där men jag vet inte hur jag ska hitta dit... och vad skulle ni rekommendera att äta där ? :) vad är godast ? :)

E: Amarillo finns i övre våningen av Rewell Center. Jag rekommenderar att fara dit och äta! Det finns nog något som passar för alla där, det finns både små och stora portioner, milda och hot hot. Jag brukar variera ibland. Några exempel: Garlic Chicken, Chicken Pocket, Amarillo big burger, Minute Steak. Det finns så mycket att välja mellan så du hittar säkert något du gillar. Om du ännu orkar med efterrätt ta Amarillo ice cream. Obs! stor portion! Hoppas du är nöjd med våra svar :)

J: Amarillo är min favorit restaurang i vasa (!) om nån frågar mej vart jag vill o äta då e de helt klart amarillo. Det är sjukt god mat o du borde nog hitta amarillo eftersom de är mitt i rewellcenter. Jag äter alltid hill billys chicken då jag är till amarillo, kalla mej tråkig men den e så god!! Deras tortilla/tacos, hamburgare är också supergoda! : )
//emppu&jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0