Marilyn

mitt eget lilla "konstverk" som jag gjorde idag

Denna morgon började med religion o morgonsamling. Sedan fortsatte vi o skriva på modersmålessä. Sista timmen hade jag hälsokunskapsprov, känns nog helt okej. Jag har tagit det jättelugnt ikväll och laddat inför nästa vecka. Har ätit Ben&Jerry's chocolate fudge brownie och tittat på film. Ska snart sätta på en till film, någon komedi tror jag.
Äter en ännu starkare antibiotikakur nu så jag känner mej ganska trött. Varit ganska frustrerad över att det hänt så lite på den senaste tiden men nu när jag tänker efter så är det ganska skönt att ta de lugnt. Snart börjar det ju hända grejer och så far vi ju på klassresa o annat kul! Det här blev ett väldigt blandat o konstigt inlägg, ursäkta.
Marilyn Monroe är en person som jag i flera år har sett upp till. Skulle inte säja att hon är min Idol, men jag gillar att läsa hennes quotes, de får mej att skratta. Vissa passar så bra in på mej.  Och så är hon en vacker kvinna!

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0