If this would be a perfect world

Hejj!
Idag skrev vi textkompetens i finska och jag fick ut mina prov i matematik o religion. Resultatet var njah något sådär, men orkar inte bry mej just nu, kanske på hösten orkar jag fara på omtagning. Skolavslutningen närmar ju sej och jag har fortfarande inte bestämt mej vad jag ska ha på mej, får paniik! Har ännu ett prov kvar att skriva denna vår på onsdag och ämnet är hälsolära. Måste läsa mycket på det imorgon. Förlåt, det här blev ju bara ett svammel inlägg.. Men något viktigt har jag ändå fått veta idag, jag börjar sommarjobba 11 juni, yey :)
kram
emppu

Kommentarer
Postat av: haisuuu

SV; KYLLÄÄÄÄÄ!!! :D hahhah, jaa, va int de passande?! ;)))))

2012-05-29 @ 11:39:53
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0