So many pretty things

Hej!
Hade inte tänkt blogga något idag, men nu blir det ett inlägg iallafall.
Idag hade jag körlektion kl. 8 och i skolan skrev jag engelskaprov, som jag tror gick helt okej. Sedan for jag till tandläkaren eftersom jag hade 2 hål, inte bra men nu är det fixat. Efter skolan cyklade jag hem, åt mellanmål o så skjutsade mamma mej till frissan. Lite mörkare blev det, med nya ljusa slingor + att topparna klipptes, så nu är mitt hår redo för sommaren 2012. Måste visa min frisyr senare, den är riktigt cool. Efteråt gick jag runt i klädbutiker och hittade en massa fint. Ett par burgundyfärgade (läs en nyans av lila) fick följa med mej hem :) Är helt utpumpad eftersom jag sovit så lite denhär veckan, som tur är vi lediga imorgon fast jag har massvis att göra..
godnatt!
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0