XX

Z224229926_large
hello, första gången på säkert två månader som jag bloggar från datorn men de e mycket snabbare via iphonen o lättare så jag orkar inte sätta mej framför denhär maskinen. Aja men nu funkade inte mobilbloggningen så jag hade inga val. Har försökt ladda upp bilder från förra veckan och från klassresan från iphonen men de funkar inte, jag vet inte varför. Idag var jag till skolan o sen till hvc o sen hem o vila. Så fick jag tråkigt så jag for på maris bodypump som e helt jävla grym! Efteråt for jag en snabbis via stan o köpte shampoo o conditioner o körde hem i regnet yay. Nu ska jag kolla på hart of dixie o dricka te, ciao!
PS! bloggningen e superdålig från min sida just nu men jag har bara zero motivation o de känns som att jag skriver samma inlägg om o om igen: skola, dogpromenix, gym, jobb, äta, sova så ser alla mina inlägg ut o jag orkar bara inte skriva det varenda dag men ni vet var jag håller hus, på mitt andra hem.
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0